EMO Style ForumPro - Hos Geldiniz
Giriş yap

Şifremi unuttum

Istatistikler
Toplam 203 kayıtlı kullanıcımız var
Son kaydolan kullanıcımız: posta59

Kullanıcılarımız toplam 1186 mesaj attılar bunda 862 konu
Tarıyıcı
 Kapı
 Indeks
 Üye Listesi
 Profil
 SSS
 Arama
Arama
 
 

Sonuç :
 


Rechercher çıkıntı araştırma

RSS akısı


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


Anahtar-kelime

Kimler hatta?
Toplam 3 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 3 Misafir

Yok

[ Bütün listeye bak ]


Sitede bugüne kadar en çok 217 kişi C.tesi Tem. 29, 2017 1:46 am tarihinde online oldu.
En son konular
» İnternetten Para Kazandıran Oyun ! Ödeme Alt Limiti Yok ! DEV KONU
Cuma Ağus. 29, 2014 8:33 am tarafından Hello EMO

» goldenchase.net maden yaparak para kazanma
Cuma Ağus. 29, 2014 8:18 am tarafından Hello EMO

» etichal hacker görsel egitim seti
Çarş. Ağus. 06, 2014 4:57 am tarafından Hello EMO

» KO TBL Source C#
Ptsi Ara. 09, 2013 6:36 am tarafından Hello EMO

» x86 Registers
C.tesi Ağus. 24, 2013 5:02 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de WYD
Çarş. Tem. 10, 2013 7:25 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de CS Metodo²
Çarş. Tem. 10, 2013 7:23 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Aprendendo basico deASM OLLYDBG
Çarş. Tem. 10, 2013 7:22 am tarafından Hello EMO

» Basic C# DLL injector
Ptsi Tem. 08, 2013 7:48 am tarafından Hello EMO

Reklam

skil oluşturmak için bilinmesi gerekenler

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

skil oluşturmak için bilinmesi gerekenler

Mesaj tarafından Hello EMO Bir C.tesi Kas. 14, 2009 1:27 am

Bakalım bu MAGIC ve MAGIC_TYPE ların hangileri ne işe yarıyormuş

: MAGIC :

Skillerin okunduğu ana tablodur.

MagicNum > Skill Kodu
EnName > Isim
KrName > Sağ Üstteki Isim
Description > Açıklama
SelfEffect > Karakterin Kendisine Efekti
FlyingEffect > Skill Havada Giderken Gösterecegi Efekt
TargetEffect > Skill Dusmana Ulasınca Dusmana Etki Edecek Efekt
SkillLevel > Skill'in Leveli
Skill > Basıldığında Uygulanacak Skill ( Genelde Skill Kodunun Ilk 4 Harfi )
Msp > Kullanacağı Mana
HP > Azaltacağı Can
ItemGroup > Skill Classı :

0 = Warrior Skilleri
1 = Asas Skilleri
7 = Okcu Skilleri
9 = Canavar Skilleri ( Harpy Zehiri,Deruvish Elektriği vb. ) ve Priest Skilleri
11 = Mage Skilleri

UseItem > Skill Atıldığında Gidecek Item ( Arrow Gibi )
CastTime > Skill Atış Süresi
ReCastTime > Cooldown Süresi
SuccesRate > Başarı Oranı
Range > Skill Mesafesi

: MAGIC_TYPE1 :
Magicsiz elle vurulan skillerin hitlerinin okunduğu tablodur.

iNum > Skill Kodu
Name > Skill Adı
Description > Açıklama
Hit > Dmg Yüzdesi

: MAGIC_TYPE2 :
Ok Skillerinin okunduğu tablodur.

iNum > Skill Kodu
Name > Skill Adı
Description > Açıklama
HitType > Skill Gidiş Tarzı :

0 = Normal Gidiş
2 = Takipli Gidiş ( Shadow Hunter , Dark Pursuer gibi .. )

HitRate = Vuruş Oranı
AddDamage = Vurus Hiti
AddRange = Vuruş Mesafesi
NeedArrow = Eksilecek Ok Değeri

: MAGIC_TYPE3 :
Zehirli skillerin bulunduğu bölümdür. ( Restore Heal Skilleri , Poison Arrow , Blooding gibi .. )

Ilk 3 sekmeyi geçiyorum artık ezberlediniz ..

FirstDamage > Düşürülecek Toplam HP
EndDamage > Sonda Düşürülecek Toplam HP
( Bunların Arasındaki Ilişkiyi Anlamadım Laughing )
TimeDamage > Düşürülecek Zaman Ayarı
Duration > Isleyecek Sure
Attibure > Skill Etkisi :

1 = Mage Fire Skilli
2 = Mage Ice Skilli
3 = Mage Light Skilli
4 = Manyetik Etki ( Brightness gibi .. )
5 = ?????? ( Örnek : Curse )
6 = Poison Etkisi

Radius > Skillin Etki Edeceği Alan

: MAGIC_TYPE4 :
Çok önemli bir tablodur

Bufftype > Skillin Gorevi :

1 = Buff Skilli
2 = AC Skilli
3 = Boyut Skilli ( Bezoar,Rice Cake gibi .. )
4 = Atak Arttırma,Azaltma Skilli ( Wolf , Massivenes gibi .. )
5 = Atak Hızı Arttırma,Azaltma Skilli ( Outrage , Slow , Frenzy gibi .. )
6 = Koşma Hızı Arttırma,Azaltma Skilli ( Chill , Sprint gibi .. )
7 = Stat Veren Skiller ( Gain , Strenght gibi .. )
8 = Resistans Veren Skiller (Indure Fire , Calm Mind gibi .. )
9 = Atak Sekmesi Arttıran,Azaltan Skiller ( Illusion gibi ..)
10 = Mage Atak Arttıran Skiller ( Absolute Power gibi ..)

Radius > Skill Etki Edeceği Alan
Duration > Isleyecek Sure
AttackSpeed > Atak Hızı
Speed > Koşma Hızı
AC > Defans
ACPct > Düşüreceği Defans ( AC Sekmesine - li yazarsanız okumaz )
Attack > Atak Oranı ( 100 = 0 Dır. 120 yaparsanız %20 daha fazla atak verir .. )
MagicAttack > Mage Atağı Oranı
MaxHP > Vereceği Can
MaxHPPct > Düşüreceği Can
MaxMP > Vereceği Mana
MaxMPPct > Düşüreceği Mana
HitRate > Başarı Oranı
AvoidRate > Sekme Oranı
Str,Sta,Dex,Intel,Cha > Vereceği Stat Oranı
FireR,ColdR,LightningR,MagicR,DisaseR,PoisonR > Vereceği Resistans Oranı
ExpPct > Düşüreceği Exp Oranı

: MAGIC_TYPE5 :
Aynı ırktaki kişilere atılabilecek iyileştirme skillerinin olduğu tablodur.

Type > Skillin Görevi :

1 = Magic Ataklarını Siler ( Cure Disase gibi .. )
2 = Anti HP,AC,MP vb. Şeyleri Siler ( Cure Curse gibi .. )
3 = Rez Skilleri
4 = Alan Cure Skilli

ExpRecover > Rez Skillerinde Vereceği Exp Yüzdesi ( 100 yaparsanız ölen karakter exp kaybetmeden kalkar )
NeedStone > Eksilecek Rez Taşı Değeri

: MAGIC_TYPE6 :
Dönüşüm işlemlerinin yapıldığı tablodur.Transformation Scroll bilgileri bu tablodan okur ..

Size > Dönüşülecek Canavarın Büyüklüğü ( 100 Normal - 120 = %20 Daha Büyük )
TransformID > Dönülecek Canavarın sSid Kodu
Duration > Etki Süresi
MaxHP > Ekstra Verilecek HP
MaxMP > Ekstra Veriecek MP
Speed > Ekstra Koşma Hızı Oranı ( 0 = Normal - 100 = 2 Kat Daha Hızlı )
AttackSpeed > Atak Hızı Oranı ( 0 = Normal - 100 = 2 Kat Daha Hızlı )
TotalAC > Ekstra Verilecek Defans
Sonu büyük R harfi ile biten sekmeler > Ekstra Resistans
UserSkillUse > Skill Kullanabilme Özelliği ( 1 = Aktif , 0 = Pasif )
MonsterFriendly > Agresif Canavarların Arasında Canavar Gibi Gozukme

Bunu 0 yaparsanız normal bir player gibi olursunuz ve canavarlar size vurur

: MAGIC_TYPE7 :
Canavarlara atılan eksiltici skillerdir.Çekme ve uyutma gibi ..

nIndex > Skill Kodu
ByNatoinChange > Denemedim Ama Irk Değiştiriyor Olabilir.Nation yerine Natoin yazmışlar
byStateChange > Görünürlük Değiştirir ( Emin Değilim )
byRadius > Etki Alanı
shDuration > Etki Süresi
shDamage > Canavara Vuracağı Dmg ( Sadece gmlere özel editlenerek 100k dmg vurdurulablir )
nNeedItem > Kullanıldığında Gidecek Item Kodu

: MAGIC_TYPE8 :
Işınlanma olayının geçtği skillerin bulunduğu tablodur.

Target > Hedef :

1 = Dost
0 = Düşman ( Denemedim )

Radius > Etki Alanı
WarpType > Kullanım Şekli :

25 = Party Dostuna TP
12 = Party Dostunu Yanına TP
1 = Towna TP

ExpRecover > Geri Verilecek Exp Oranı

: MAGIC_TYPE9 :
Görünmezlik ve bunları gösterme skillerinin bulunduğu tablodur.

TargetChange > Durum :

1 = Görünmezleri Görme
2 = Görünmez Olma

StateChange > Durum :

1 = Hareketsiz Görünmezlik
2 = Hareketli Görünmezlik
3 = Sadece Kendine Görünmezleri Görme
4 = Alan Icindeki Party Üyelerine Görünmezleri Görme

Radius > Etki Alanı
Duration > Etki Süresi
AddDamage > Vereceği Dmg
Vision > Görünmezlik Seviyesi ( 100 Normal , 0 Yaparsanız hide atsanız bile görünürsünüz .. )
NeedItem > Kullanacağı Item Kodu


Hello Kitty
vs
eMoStyLe



avatar
Hello EMO
EMO Team
EMO Team

Cinsiyet : Erkek
Burçlar : Yay
Yılan
Mesaj Sayısı : 935
Puan : 254693
Rep Puanı : 18
Doğum tarihi : 28/11/89
Kayıt tarihi : 21/07/09
Yaş : 27
Nerden : EMO WorlD
İş/Hobiler : RCE Student / Game Hacking / Learn Beginner C#,C++,Delphi
Lakap : EMO

Kullanıcı profilini gör http://emostyle.myforumpro.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz