EMO Style ForumPro - Hos Geldiniz
Giriş yap

Şifremi unuttum

Istatistikler
Toplam 202 kayıtlı kullanıcımız var
Son kaydolan kullanıcımız: AnthonyFurey3

Kullanıcılarımız toplam 1186 mesaj attılar bunda 862 konu
Tarıyıcı
 Kapı
 Indeks
 Üye Listesi
 Profil
 SSS
 Arama
Arama
 
 

Sonuç :
 


Rechercher çıkıntı araştırma

RSS akısı


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


Kimler hatta?
Toplam 1 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 1 Misafir

Yok

[ Bütün listeye bak ]


Sitede bugüne kadar en çok 92 kişi Paz Ağus. 28, 2016 6:58 am tarihinde online oldu.
En son konular
» İnternetten Para Kazandıran Oyun ! Ödeme Alt Limiti Yok ! DEV KONU
Cuma Ağus. 29, 2014 8:33 am tarafından Hello EMO

» goldenchase.net maden yaparak para kazanma
Cuma Ağus. 29, 2014 8:18 am tarafından Hello EMO

» etichal hacker görsel egitim seti
Çarş. Ağus. 06, 2014 4:57 am tarafından Hello EMO

» KO TBL Source C#
Ptsi Ara. 09, 2013 6:36 am tarafından Hello EMO

» x86 Registers
C.tesi Ağus. 24, 2013 5:02 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de WYD
Çarş. Tem. 10, 2013 7:25 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de CS Metodo²
Çarş. Tem. 10, 2013 7:23 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Aprendendo basico deASM OLLYDBG
Çarş. Tem. 10, 2013 7:22 am tarafından Hello EMO

» Basic C# DLL injector
Ptsi Tem. 08, 2013 7:48 am tarafından Hello EMO

Reklam

[Source] Wolfteam stuffs

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

[Source] Wolfteam stuffs

Mesaj tarafından Hello EMO Bir Paz Ağus. 19, 2012 5:14 am

apau demiş ki:12/4/2012

LTClient = 0x64CC80;
Offset = 0x204;

Kod:
void __cdecl Cvar(char* StringValue)
{
   DWORD WolfTeam_ = (DWORD)GetModuleHandleA("WolfTeam.bin");
   if( WolfTeam_ != NULL )
   {
      DWORD *LTClient = ( DWORD* )( (WolfTeam_ + 0x64CC80) );
      void* Cmd_ = ( void* )*( DWORD* )(*LTClient + 0x204);
      _asm
      {
         push StringValue;
         call Cmd_;
         add esp, 4;
      }
   }
}

Usage:
Kod:
Cvar( "FogEnable 1" );

Reclass:
Kod:
class WeaponInfo
{
public:
char _0x0000[4];
    DWORD ShotsPerClip; //0x0004
char _0x0008[336];
    DWORD AIFireSndRadius; //0x0158
char _0x015C[36];
    DWORD Range; //0x0180
char _0x0184[68];
    DWORD InfiniteAmmo; //0x01C8
char _0x01CC[4];
    DWORD IsAmmo; //0x01D0
char _0x01D4[4];
    DWORD WeaponSndRadius; //0x01D8
char _0x01DC[20];
    DWORD EnvironmentMap; //0x01F0
char _0x01F4[4];
    DWORD UseUWMuzzleFX; //0x01F8
char _0x01FC[96];
    DWORD FireSndRadius; //0x025C
char _0x0260[8];
    DWORD MinPerturb; //0x0268
char _0x026C[68];
    DWORD VectorsPerRound; //0x02B0
char _0x02B4[12];
    DWORD MaxPerturb; //0x02C0
char _0x02C4[112];

};//Size=0x0334

enum IntersectFlags
{
   INTERSECT_OBJECTS            = 1,
   IGNORE_NONSOLID,
   INTERSECT_HPOLY               = 4,
   CHECK_FROM_POINT_INSIDE_OBJECTS = 8,
   INTERSECT_MODELOBBS = 16
};

class LTColor{
public:
   float r;
   float g;
   float b;
   float a;
};

class IntersectQuery {
public:      
      D3DXVECTOR3 vFrom;
      D3DXVECTOR3 vTo;
      int iFlags;
      ObjectFilterFn FilterFn;
      ObjectFilterFn FilterActualIntersectFn;
      PolyFilterFn PolyFilterFn;
      void* pUserData;
      void* pActualIntersectUserData;
};

class IntersectInfo{
public:
   D3DXVECTOR3 vImpactPos;   
   char spacer00[16];         
   unsigned long* pObjectHit;
   char spacer01[12];
};

class cILTBase{
public:
          virtual const char* GetLTClassName( void );
};

class cLTBase : public cILTBase{
public:
   char spacer00[96];
   bool( *IntersectSegment )( IntersectQuery* iQuery, IntersectInfo* Info );
   char spacer00[28];
   unsigned int( *GetLocalClientID )( unsigned int* pIDOut );
   char spacer01[20];
   unsigned int( *FlipScreen )( int Flags );
   unsigned int( *Start3D )( void );
   unsigned int( *RenderCamera )( unsigned long* pObject, float FrameTime );
   char spacer02[8];
   unsigned int( *ClearScreen )( RECT* pRect, int Flags, LTColor* Color );
   char spacer03[24];
   unsigned int( *End3D )( int Flags );
   char spacer04[44];
   unsigned int( *RegisterConsoleProgram )( const char* Name, void* FnPtr );
   unsigned int( *UnregisterConsoleProgram )( const char* Name );
   char spacer00[256];
   void( *RunConsoleString )( const char* Command );
};

credits:
apau
domo
proto

thanks


Hello Kitty
vs
eMoStyLe



avatar
Hello EMO
EMO Team
EMO Team

Cinsiyet : Erkek
Burçlar : Yay
Yılan
Mesaj Sayısı : 935
Puan : 247693
Rep Puanı : 18
Doğum tarihi : 28/11/89
Kayıt tarihi : 21/07/09
Yaş : 27
Nerden : EMO WorlD
İş/Hobiler : RCE Student / Game Hacking / Learn Beginner C#,C++,Delphi
Lakap : EMO

Kullanıcı profilini gör http://emostyle.myforumpro.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz