EMO Style ForumPro - Hos Geldiniz
Giriş yap

Şifremi unuttum

Istatistikler
Toplam 203 kayıtlı kullanıcımız var
Son kaydolan kullanıcımız: posta59

Kullanıcılarımız toplam 1186 mesaj attılar bunda 862 konu
Tarıyıcı
 Kapı
 Indeks
 Üye Listesi
 Profil
 SSS
 Arama
Arama
 
 

Sonuç :
 


Rechercher çıkıntı araştırma

RSS akısı


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


Anahtar-kelime

Kimler hatta?
Toplam 5 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 5 Misafir

Yok

[ Bütün listeye bak ]


Sitede bugüne kadar en çok 217 kişi C.tesi Tem. 29, 2017 1:46 am tarihinde online oldu.
En son konular
» İnternetten Para Kazandıran Oyun ! Ödeme Alt Limiti Yok ! DEV KONU
Cuma Ağus. 29, 2014 8:33 am tarafından Hello EMO

» goldenchase.net maden yaparak para kazanma
Cuma Ağus. 29, 2014 8:18 am tarafından Hello EMO

» etichal hacker görsel egitim seti
Çarş. Ağus. 06, 2014 4:57 am tarafından Hello EMO

» KO TBL Source C#
Ptsi Ara. 09, 2013 6:36 am tarafından Hello EMO

» x86 Registers
C.tesi Ağus. 24, 2013 5:02 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de WYD
Çarş. Tem. 10, 2013 7:25 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de CS Metodo²
Çarş. Tem. 10, 2013 7:23 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Aprendendo basico deASM OLLYDBG
Çarş. Tem. 10, 2013 7:22 am tarafından Hello EMO

» Basic C# DLL injector
Ptsi Tem. 08, 2013 7:48 am tarafından Hello EMO

Reklam

Bypassing GameGuard SSDT hook's

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Bypassing GameGuard SSDT hook's

Mesaj tarafından Hello EMO Bir Perş. Nis. 05, 2012 10:53 am

<<<[Curse One]>>> demiş ki:
Credits to: <<<[Curse One]>>>

To bypass SSDT hook, you do it by allocating a section of memory to the size of KeServiceDescriptorTable->TableSize*4. TableSize returns the number of entries and you multiply that by four because each entry is 4 bytes long. So anyway, once you've got your memory allocated you copy the original table into the new table and then change the tables base address to that of the new address. And you do the same for the shadow table.



If GameGuard is so arrogant on the address of ServiceTable base address, we can change it, without them knowing. So this is what I will do:

1. Allocate KeServiceDescriptorTable->TableSize*sizeof( PVOID ) byte of memory

2. Copy KeServiceDescriptorTable->ServiceTable into the memory

3. Set KeServiceDescriptorTable->ServiceTable to point to the memory.

4. Wait for GameGuard to load, they will hook the memory allocated instead of the real SSDT

5. Restore KeServiceDescriptorTable->ServiceTable with the original address.

6. Do the same to KeServiceDescriptorTableShadow?.

Ok thats what i got soo far:

CODE:

ULONG size;

unsigned realTable;

NTSTATUS DriverEntry(PDRIVER_OBJECT DriverObject, PUNICODE_STRING RegistryPath)

{

DbgPrint("Driver Loaded!");

PVOID *faekTable; size = KeServiceDescriptorTable->TableSize*4;

realTable = (unsigned)KeServiceDescriptorTable->ServiceTable;

faekTable = ExAllocatePoolWithTag(0, size, 0x31323334);

memcpy(faekTable, KeServiceDescriptorTable->ServiceTable, size);

(unsigned)KeServiceDescriptorTable->ServiceTable = (unsigned)&faekTable; //Found GG //Sleep(20000); (unsigned)KeServiceDescriptorTable->ServiceTable = realTable;

return STATUS_SUCCESS;

}




Hello Kitty
vs
eMoStyLe



avatar
Hello EMO
EMO Team
EMO Team

Cinsiyet : Erkek
Burçlar : Yay
Yılan
Mesaj Sayısı : 935
Puan : 253593
Rep Puanı : 18
Doğum tarihi : 28/11/89
Kayıt tarihi : 21/07/09
Yaş : 27
Nerden : EMO WorlD
İş/Hobiler : RCE Student / Game Hacking / Learn Beginner C#,C++,Delphi
Lakap : EMO

Kullanıcı profilini gör http://emostyle.myforumpro.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz