EMO Style ForumPro - Hos Geldiniz
Giriş yap

Şifremi unuttum

Istatistikler
Toplam 203 kayıtlı kullanıcımız var
Son kaydolan kullanıcımız: posta59

Kullanıcılarımız toplam 1186 mesaj attılar bunda 862 konu
Tarıyıcı
 Kapı
 Indeks
 Üye Listesi
 Profil
 SSS
 Arama
Arama
 
 

Sonuç :
 


Rechercher çıkıntı araştırma

RSS akısı


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


Anahtar-kelime

Kimler hatta?
Toplam 4 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 4 Misafir

Yok

[ Bütün listeye bak ]


Sitede bugüne kadar en çok 217 kişi C.tesi Tem. 29, 2017 1:46 am tarihinde online oldu.
En son konular
» İnternetten Para Kazandıran Oyun ! Ödeme Alt Limiti Yok ! DEV KONU
Cuma Ağus. 29, 2014 8:33 am tarafından Hello EMO

» goldenchase.net maden yaparak para kazanma
Cuma Ağus. 29, 2014 8:18 am tarafından Hello EMO

» etichal hacker görsel egitim seti
Çarş. Ağus. 06, 2014 4:57 am tarafından Hello EMO

» KO TBL Source C#
Ptsi Ara. 09, 2013 6:36 am tarafından Hello EMO

» x86 Registers
C.tesi Ağus. 24, 2013 5:02 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de WYD
Çarş. Tem. 10, 2013 7:25 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de CS Metodo²
Çarş. Tem. 10, 2013 7:23 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Aprendendo basico deASM OLLYDBG
Çarş. Tem. 10, 2013 7:22 am tarafından Hello EMO

» Basic C# DLL injector
Ptsi Tem. 08, 2013 7:48 am tarafından Hello EMO

Reklam

Project Blackout D3D ESP Source Code

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Project Blackout D3D ESP Source Code

Mesaj tarafından Hello EMO Bir Çarş. Ekim 05, 2011 9:58 am

[QUOTE=farhan99;5269284]Right well unknownpk release this so credits him

heres the code there more to the struct and he will find the rest of the stuff...and ill edit my post once he finds more stuff out

Kod:
#define MAX_CLIENTS 15
#define PLAYER_SIZE 0xAA4
#define NAME_SIZE 0x21
 
struct CPlayers
{
    float yaw;            //0x00
    float pitch;        //0x04
    D3DVECTOR pos;        //0x08
    char unkno8[2704];    //0x14
};//0xA90(2704);
 
struct CNames
{
    char szNames[33];//21
};
and the ESP code

Kod:
for(int i = 0; i <= MAX_CLIENTS; i++)
{
    CNames        *PNames        = (CNames*)        ((g_pEsp.dwMiscPointer + 0x5DD4) + NAME_SIZE * i);
    CPlayers    *pPlayer    = (CPlayers*)    ((g_pEsp.dwMiscPointer + 0x75AC) + PLAYER_SIZE * i);                       
    if(WORLDTOSCREEN(pPlayer->pos,g_pEsp.vOutput))
    {
        m_pMenu->mnDraw(g_pEsp.vOutput.x,g_pEsp.vOutput.y,RED,"[%s]",PNames->szNames);                       
    }
}
To get our matrix's

Kod:
if(!dwPointer)
    dwPointer = *(DWORD*)((DWORD)GetModuleHandle("i3GfxDx.dll")+0x165A40);
else
{
    proj_matrix = *(D3DXMATRIX*)(dwPointer+0x9A0);
    view_matrix = *(D3DXMATRIX*)(dwPointer+0x960);
    worl_matrix = *(D3DXMATRIX*)(dwPointer+0x9E0);
}
and finally the address THIS address has GOT alot of stuff like username password object pointer alot...

Kod:
if(!dwPBlackouti3Exec)
    dwPBlackouti3Exec = (DWORD)GetModuleHandle("PBlackout.i3Exec");
else{   
    if(!dwMiscPointer)
    {
        dwMiscPointer =    *(DWORD*)(dwPBlackouti3Exec+0x43690+1);                               
        dwMiscPointer = *(DWORD*)dwMiscPointer;
    }
}
and u can do alot of stuff with this but hes still working on finding the local index so he can do team and radar so if anyone can help please do!

btw he gave me permission to post

EDIT::: OH BTW OFFSET/ADDRESS ARE UP TO DATE!!!
AND NAMES DONT WORK IN AI MODE[/QUOTE]


Hello Kitty
vs
eMoStyLe



avatar
Hello EMO
EMO Team
EMO Team

Cinsiyet : Erkek
Burçlar : Yay
Yılan
Mesaj Sayısı : 935
Puan : 254793
Rep Puanı : 18
Doğum tarihi : 28/11/89
Kayıt tarihi : 21/07/09
Yaş : 27
Nerden : EMO WorlD
İş/Hobiler : RCE Student / Game Hacking / Learn Beginner C#,C++,Delphi
Lakap : EMO

Kullanıcı profilini gör http://emostyle.myforumpro.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz