EMO Style ForumPro - Hos Geldiniz
Giriş yap

Şifremi unuttum

Istatistikler
Toplam 202 kayıtlı kullanıcımız var
Son kaydolan kullanıcımız: AnthonyFurey3

Kullanıcılarımız toplam 1186 mesaj attılar bunda 862 konu
Tarıyıcı
 Kapı
 Indeks
 Üye Listesi
 Profil
 SSS
 Arama
Arama
 
 

Sonuç :
 


Rechercher çıkıntı araştırma

RSS akısı


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


Kimler hatta?
Toplam 11 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 11 Misafir :: 1 Arama motorları

Yok

[ Bütün listeye bak ]


Sitede bugüne kadar en çok 92 kişi Paz Ağus. 28, 2016 6:58 am tarihinde online oldu.
En son konular
» İnternetten Para Kazandıran Oyun ! Ödeme Alt Limiti Yok ! DEV KONU
Cuma Ağus. 29, 2014 8:33 am tarafından Hello EMO

» goldenchase.net maden yaparak para kazanma
Cuma Ağus. 29, 2014 8:18 am tarafından Hello EMO

» etichal hacker görsel egitim seti
Çarş. Ağus. 06, 2014 4:57 am tarafından Hello EMO

» KO TBL Source C#
Ptsi Ara. 09, 2013 6:36 am tarafından Hello EMO

» x86 Registers
C.tesi Ağus. 24, 2013 5:02 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de WYD
Çarş. Tem. 10, 2013 7:25 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de CS Metodo²
Çarş. Tem. 10, 2013 7:23 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Aprendendo basico deASM OLLYDBG
Çarş. Tem. 10, 2013 7:22 am tarafından Hello EMO

» Basic C# DLL injector
Ptsi Tem. 08, 2013 7:48 am tarafından Hello EMO

Reklam

External ESP and Radar For Most FPS (Offset Changes Needed, Duh)

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

External ESP and Radar For Most FPS (Offset Changes Needed, Duh)

Mesaj tarafından Hello EMO Bir Ptsi Haz. 27, 2011 4:16 am

[QUOTE=xpiFF;1898969]Yes, External ESP: IE: Box Esp/Name Esp/Dist Esp. and an External Radar for those who are worried about pesky anticheat-screenshot methods.


Esp.cpp
Kod:
#include "ESP.h"
#include "Utils.h"
#include "cvar.h"
#include "Radar.h"
#include "Drawing.h"

void CS_DoESP(HDC hDc,int i)
{
    float vecscreen[2];
    int col[3];

    if(global_team == 1)
    {
        col[0] = cvar.t_col[0];
        col[1] = cvar.t_col[1];
        col[2] = cvar.t_col[2];
    }
    else if(global_team == 2)
    {
        col[0] = cvar.ct_col[0];
        col[1] = cvar.ct_col[1];
        col[2] = cvar.ct_col[2];
    }
    else
    {
        col[0] = 0;
        col[1] = 0;
        col[2] = 0;
    }

    Radar_DrawPoint( ent[i].origin, col[0], col[1], col[2], NULL );

    float dist = GetDistance(ent[i].origin,ref_params_struct.vieworg)*2.54/100;

    if(CalculateScreen(ent[i].origin,ref_params_struct.vieworg,ref_params_struct.viewangles,fCurrentFOV,vecscreen))
    {
        int  boxradius = cvar.boxsize / (dist==0.0f) ? 1.0f : dist;
        int text_dist = (int)(boxradius);               

        if(cvar.boxesp) {
            //DrawBox(hDc,vecscreen[0],vecscreen[1],0,0,0,cvar.boxsize/dist+1,4);
            //DrawBox(hDc,vecscreen[0],vecscreen[1],col[0],col[1],col[2],cvar.boxsize/dist,2);   
            DrawOutlineBox(hDc,vecscreen[0],vecscreen[1],col[0],col[1],col[2],cvar.boxsize/dist,2);
        }

        vecscreen[1] -= text_dist-5;
        //vecscreen[0] += 7.5f + (boxradius/2);

        if(cvar.distance)
        {
            char distance[256];
            sprintf(distance,"-%2.2f-",dist);
            DrawString(hDc,vecscreen[0], vecscreen[1],col[0],col[1],col[2],distance,true,0);
        }

        if(cvar.name && pinfo[i-1].name != 0)
            DrawString(hDc,vecscreen[0],vecscreen[1] - 12,col[0],col[1],col[2],pinfo[i-1].name,true,0);

        int iSequence        = ent[i].curstate.sequence;
        int iRealSequence    = 0;

        if (iSequence > 110 || iSequence < 0)
        {
            iRealSequence = 0;
        }
        else
        {
            iRealSequence = Cstrike_SequenceInfo[iSequence];
        }

        if( iRealSequence && cvar.sequence )
            DrawString( hDc, vecscreen[0], vecscreen[1] + 12, 248, 211, 67, Cstrike_infotext[iRealSequence], true, 0 );
    }
}

Radar.cpp
Kod:

#include "Radar.h"
#include "Utils.h"
#include "cvar.h"
#include "Drawing.h"


//====================================================================================//
//====================================================================================//
void CalcPoint( float* origin, int& screenx, int& screeny )
{
    float yaw = ent[myIndex].angles[1] * (M_PI / 180);
    float sin_yaw = sin(yaw);
    float minus_cos_yaw = -cos(yaw);

    float dx  = origin[0] - ent[myIndex].origin[0];
    float dy  = origin[1] - ent[myIndex].origin[1];
    float x2 =  dy*minus_cos_yaw + dx*sin_yaw;
    float y2 =  dx*minus_cos_yaw - dy*sin_yaw;
    float range = 3500;
    if(fabs(x2)>range || fabs(y2)>range)
    {
        if(y2>x2)
        {
            if(y2>-x2) {
                x2 = range*x2/y2;
                y2 = range;
            }  else  {
                y2 = -range*y2/x2;
                x2 = -range;
            }
        } else {
            if(y2>-x2) {
                y2 = range*y2/x2;
                x2 = range;
            }  else  {
                x2 = -range*x2/y2;
                y2 = -range;
            }
        }
    }
    screenx = 140+int(x2/3500*float(95));
    screeny = 140+int(y2/3500*float(95));
}

//====================================================================================//
void Radar_DrawPoint(float* origin, int r,int g,int b, char * szName)
{
    if( !cvar.radar )
        return;

    int screenx,screeny;
    int dotsize = 4;

    CalcPoint(origin,screenx,screeny);

    DrawFill( cs_context, screenx-2, screeny-2, dotsize, dotsize, r, g, b );
}
//====================================================================================//
void Radar_Draw( )
{
    if( !cvar.radar )
        return;

    int x        = 140;
    int y        = 140;
    int size    = 95;
   
    DrawFill( cs_context, x-size, y-size, size*2, size*2, 90, 90, 90 );
   
    DrawLine( cs_context, x-size, y, x+size, y, 0, 0, 0 );
    DrawLine( cs_context, x, y-size, x, y+size, 0, 0, 0 );
}

Radar.h
Kod:
#include <windows.h>

void Radar_DrawPoint(float* origin, int r,int g,int b, char * szName);
void Radar_Draw( );


Enjoi[/QUOTE]


Hello Kitty
vs
eMoStyLe



avatar
Hello EMO
EMO Team
EMO Team

Cinsiyet : Erkek
Burçlar : Yay
Yılan
Mesaj Sayısı : 935
Puan : 244393
Rep Puanı : 18
Doğum tarihi : 28/11/89
Kayıt tarihi : 21/07/09
Yaş : 27
Nerden : EMO WorlD
İş/Hobiler : RCE Student / Game Hacking / Learn Beginner C#,C++,Delphi
Lakap : EMO

Kullanıcı profilini gör http://emostyle.myforumpro.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz