Giriş yap
En iyi yollayıcılar
Hello EMO |
| |||
EMO |
| |||
eMoStyLe |
| |||
BesimBICER |
| |||
GameKinG |
| |||
Crysis |
| |||
~>!.DεvιLρяιεsт.!<~ |
| |||
MeTaL |
| |||
TrueCrime |
| |||
djhayal3t |
|
Istatistikler
Toplam 203 kayıtlı kullanıcımız varSon kaydolan kullanıcımız: posta59
Kullanıcılarımız toplam 1186 mesaj attılar bunda 862 konu
Arama
Sosyal yer imi











Sosyal bookmarking sitesinde Emo, Emo nedir, Emo resimleri, Emo Kıyafetleri, Emo Sözleri, Emo Oyunları, EmoTurkey, Emo Nickler, Emo Avatarları, Punk, Punk Resimleri, Punk Avatarları, Rock, Rock Resimleri, Rock Avatarları, Msn Nickleri, Msn Avatarları, Müzik adresi saklayın ve paylaşın
Sosyal bookmarking sitesinde EMO Style ForumPro - Hos Geldiniz adresi saklayın ve paylaşın
Kimler hatta?
Toplam 3 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 3 Misafir Yok
Sitede bugüne kadar en çok 217 kişi C.tesi Tem. 29, 2017 1:46 am tarihinde online oldu.
En son konular
Reklam
C# Develop Bazı Base Fonksiyonları
1 sayfadaki 1 sayfası • Paylaş •
C# Develop Bazı Base Fonksiyonları
[QUOTE=Ricky;129]
GetCharBase Fonksiyonu
GetItemBase Fonksiyonu
GetCurrentSkill Fonksiyonu
GetSkillCount Fonksiyonu
Hepsini c# ta ben yazdım hadi bakalım
[/QUOTE]- Kod:
void GetCharBase(long TargetChar) {
// Ricky
int ptr;
int tmpCharBase;
int tmpbase;
int IDArray;
int BaseAddr = 0;
int mob;
mob = TargetChar;
ptr = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(KO_FLDB))));
tmpCharBase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(ptr + 0x3c))),0);
tmpbase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpCharBase + 0x4))), 0);
while (tmpbase != 0) {IDArray = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpbase + 0xc))), 0);
if (IDArray >= mob){
if (IDArray == mob){BaseAddr = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpbase + 0x10))), 0);}
tmpbase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpbase + 0x0))), 0);}
else {tmpbase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpbase + 0x8))), 0);}}
return BaseAddr;}
GetItemBase Fonksiyonu
- Kod:
int GetItemBase(long ItemID) {
int RetAddr;
int CurrentPtr;
int CurrentAddr;
int CurrentID;
int RetBase;
RetAddr = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(KO_İTOB))));
CurrentAddr = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(RetAddr + 0x18))), 0);
CurrentPtr = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(CurrentAddr + 0x4))), 0);
while (CurrentPtr != 0) {CurrentID = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(CurrentPtr + 0xC))), 0);
if (CurrentID >= itemid)
{if (CurrentID == ItemID){RetBase = CurrentPtr;}
CurrentPtr = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(CurrentPtr + 0x0))), 0);}
else {CurrentPtr = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(CurrentPtr + 0x8))), 0);}}
return RetBase;}
GetCurrentSkill Fonksiyonu
- Kod:
int GetCurrentSkill(int SkillNO){
long tmpbase;
tmpbase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(KO_DLGB + 0x1B8))), 0);
tmpbase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpbase + 0x4))), 0);
tmpbase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpbase + 0xdc))), 0);
for (int i = 0; i < SkillNO; i++){tmpBase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpBase + 0x0))), 0);}
tmpBase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpBase + 0x8))), 0);
if (tmpbase != 0) /* esit değil.*/{tmpBase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpBase + 0x0))), 0);
return tmpbase; /* GetCurrentSkill = tmpbase*/}
else {return 0; /* GetCurrentSkill = 0*/}}
GetSkillCount Fonksiyonu
- Kod:
int GetSkillCount(int SkillNO)
{int tmpBase;
tmpBase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(DlgPointer + 0x1B8))), 0);
tmpBase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpBase + 0x4))), 0);
tmpBase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpBase + 0xCC))), 0);
for (int b = 0; b < SkillNO; b++){tmpBase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpBase + 0x0))), 0);}
tmpBase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpBase + 0x8))), 0);
if (tmpBase != 0)
{tmpBase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpBase + 0x0))), 0);
return tmpBase;}else{return 0;}}
Hepsini c# ta ben yazdım hadi bakalım

Hello EMO- EMO Team
- Cinsiyet :
Burçlar :
Mesaj Sayısı : 935
Puan : 264043
Rep Puanı : 18
Doğum tarihi : 28/11/89
Kayıt tarihi : 21/07/09
Yaş : 28
Nerden : EMO WorlD
İş/Hobiler : RCE Student / Game Hacking / Learn Beginner C#,C++,Delphi
Lakap : EMO

» Url lerdeki Türkçe Karakter Sorunu
» Kopyalayıp Yapıştırılan Resimler Hakkındda
» Siteme bazıları giremiyor
» Forumunuz için bazı yararlı siteler
» sitemde bazı simgeler gözükmüyor ve toolbar'ım yardım lütfen bilgili biri lazım
» Kopyalayıp Yapıştırılan Resimler Hakkındda
» Siteme bazıları giremiyor
» Forumunuz için bazı yararlı siteler
» sitemde bazı simgeler gözükmüyor ve toolbar'ım yardım lütfen bilgili biri lazım
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
» goldenchase.net maden yaparak para kazanma
» etichal hacker görsel egitim seti
» KO TBL Source C#
» x86 Registers
» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de WYD
» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de CS Metodo²
» [Tutorial] Aprendendo basico deASM OLLYDBG
» Basic C# DLL injector