EMO Style ForumPro - Hos Geldiniz
Giriş yap

Şifremi unuttum

Istatistikler
Toplam 202 kayıtlı kullanıcımız var
Son kaydolan kullanıcımız: AnthonyFurey3

Kullanıcılarımız toplam 1186 mesaj attılar bunda 862 konu
Tarıyıcı
 Kapı
 Indeks
 Üye Listesi
 Profil
 SSS
 Arama
Arama
 
 

Sonuç :
 


Rechercher çıkıntı araştırma

RSS akısı


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


Kimler hatta?
Toplam 3 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 3 Misafir

Yok

[ Bütün listeye bak ]


Sitede bugüne kadar en çok 92 kişi Paz Ağus. 28, 2016 6:58 am tarihinde online oldu.
En son konular
» İnternetten Para Kazandıran Oyun ! Ödeme Alt Limiti Yok ! DEV KONU
Cuma Ağus. 29, 2014 8:33 am tarafından Hello EMO

» goldenchase.net maden yaparak para kazanma
Cuma Ağus. 29, 2014 8:18 am tarafından Hello EMO

» etichal hacker görsel egitim seti
Çarş. Ağus. 06, 2014 4:57 am tarafından Hello EMO

» KO TBL Source C#
Ptsi Ara. 09, 2013 6:36 am tarafından Hello EMO

» x86 Registers
C.tesi Ağus. 24, 2013 5:02 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de WYD
Çarş. Tem. 10, 2013 7:25 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de CS Metodo²
Çarş. Tem. 10, 2013 7:23 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Aprendendo basico deASM OLLYDBG
Çarş. Tem. 10, 2013 7:22 am tarafından Hello EMO

» Basic C# DLL injector
Ptsi Tem. 08, 2013 7:48 am tarafından Hello EMO

Reklam

C# Develop Bazı Base Fonksiyonları

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

C# Develop Bazı Base Fonksiyonları

Mesaj tarafından Hello EMO Bir Ptsi Haz. 06, 2011 3:55 am

[QUOTE=Ricky;129]
GetCharBase Fonksiyonu
Kod:

        void GetCharBase(long TargetChar) {
            // Ricky
            int ptr;
            int tmpCharBase;
            int tmpbase;
            int IDArray;
            int BaseAddr = 0;
            int mob;
            mob = TargetChar;
            ptr = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(KO_FLDB))));
            tmpCharBase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(ptr + 0x3c))),0);
            tmpbase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpCharBase + 0x4))), 0);
            while (tmpbase != 0) {IDArray = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpbase + 0xc))), 0);
            if (IDArray >= mob){
            if (IDArray == mob){BaseAddr = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpbase + 0x10))), 0);}
            tmpbase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpbase + 0x0))), 0);}
            else {tmpbase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpbase + 0x8))), 0);}}
            return BaseAddr;}

GetItemBase Fonksiyonu
Kod:
        int GetItemBase(long ItemID) {
        int RetAddr;
        int CurrentPtr;
        int CurrentAddr;
        int CurrentID;
        int RetBase;
        RetAddr = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(KO_İTOB))));
        CurrentAddr = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(RetAddr + 0x18))), 0);
        CurrentPtr = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(CurrentAddr + 0x4))), 0);
        while (CurrentPtr != 0) {CurrentID = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(CurrentPtr + 0xC))), 0);
        if (CurrentID >= itemid)
        {if (CurrentID == ItemID){RetBase = CurrentPtr;}
        CurrentPtr = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(CurrentPtr + 0x0))), 0);}
        else {CurrentPtr = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(CurrentPtr + 0x8))), 0);}}
        return RetBase;}

GetCurrentSkill Fonksiyonu
Kod:
        int GetCurrentSkill(int SkillNO){
            long tmpbase;
            tmpbase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(KO_DLGB + 0x1B8))), 0);
            tmpbase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpbase + 0x4))), 0);
            tmpbase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpbase + 0xdc))), 0);
            for (int i = 0; i < SkillNO; i++){tmpBase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpBase + 0x0))), 0);}
            tmpBase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpBase + 0x8))), 0);
            if (tmpbase != 0) /* esit değil.*/{tmpBase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpBase + 0x0))), 0);
            return tmpbase; /* GetCurrentSkill = tmpbase*/}
            else {return 0; /* GetCurrentSkill = 0*/}}

GetSkillCount Fonksiyonu
Kod:
        int GetSkillCount(int SkillNO)
        {int tmpBase;
            tmpBase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(DlgPointer + 0x1B8))), 0);
            tmpBase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpBase + 0x4))), 0);
            tmpBase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpBase + 0xCC))), 0);
            for (int b = 0; b < SkillNO; b++){tmpBase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpBase + 0x0))), 0);}
            tmpBase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpBase + 0x8))), 0);
            if (tmpBase != 0)
            {tmpBase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpBase + 0x0))), 0);
            return tmpBase;}else{return 0;}}

Hepsini c# ta ben yazdım hadi bakalım Very Happy
[/QUOTE]


Hello Kitty
vs
eMoStyLe




Hello EMO
EMO Team
EMO Team

Cinsiyet : Erkek
Burçlar : Yay
Yılan
Mesaj Sayısı : 935
Puan : 242793
Rep Puanı : 18
Doğum tarihi : 28/11/89
Kayıt tarihi : 21/07/09
Yaş : 27
Nerden : EMO WorlD
İş/Hobiler : RCE Student / Game Hacking / Learn Beginner C#,C++,Delphi
Lakap : EMO

Kullanıcı profilini gör http://emostyle.myforumpro.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz