EMO Style ForumPro - Hos Geldiniz
Giriş yap

Şifremi unuttum

Istatistikler
Toplam 202 kayıtlı kullanıcımız var
Son kaydolan kullanıcımız: AnthonyFurey3

Kullanıcılarımız toplam 1186 mesaj attılar bunda 862 konu
Tarıyıcı
 Kapı
 Indeks
 Üye Listesi
 Profil
 SSS
 Arama
Arama
 
 

Sonuç :
 


Rechercher çıkıntı araştırma

RSS akısı


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


Kimler hatta?
Toplam 4 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 4 Misafir

Yok

[ Bütün listeye bak ]


Sitede bugüne kadar en çok 92 kişi Paz Ağus. 28, 2016 6:58 am tarihinde online oldu.
En son konular
» İnternetten Para Kazandıran Oyun ! Ödeme Alt Limiti Yok ! DEV KONU
Cuma Ağus. 29, 2014 8:33 am tarafından Hello EMO

» goldenchase.net maden yaparak para kazanma
Cuma Ağus. 29, 2014 8:18 am tarafından Hello EMO

» etichal hacker görsel egitim seti
Çarş. Ağus. 06, 2014 4:57 am tarafından Hello EMO

» KO TBL Source C#
Ptsi Ara. 09, 2013 6:36 am tarafından Hello EMO

» x86 Registers
C.tesi Ağus. 24, 2013 5:02 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de WYD
Çarş. Tem. 10, 2013 7:25 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de CS Metodo²
Çarş. Tem. 10, 2013 7:23 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Aprendendo basico deASM OLLYDBG
Çarş. Tem. 10, 2013 7:22 am tarafından Hello EMO

» Basic C# DLL injector
Ptsi Tem. 08, 2013 7:48 am tarafından Hello EMO

Reklam

C++ and Lua = AWSOME ;D

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

C++ and Lua = AWSOME ;D

Mesaj tarafından Hello EMO Bir Çarş. Mart 02, 2011 3:46 am

[quote='Stable23']
Hi! I was trying to get lua working with c++ and i succeed after a while!

Found this:
http://www.switchonthecode.com/tutorials/cplusplus-lua-functions

awesome tutorial!!

ENJOY! :blackhat:

here is a small chat i made with lua and c++ :rolleyes:

[php]
function iMain()

if( ask("Hello") == "Hi" ) then
if( ask("What's up buddy?") == "idk") then
if( ask("Are you whore?") == "yepp") then
exit();
end
end
end

end
[/php]


Main.cpp
[php]
#include
#include
#include "Script.h"


static int ask(lua_State* L)
{
const char *cppArg = lua_tostring(L, 1);
std::string answer;

std::cout << "Machine: " << cppArg << std::endl;
std::cout << "You: ";
std::cin >> answer;


lua_pushstring(L, answer.c_str());

return 1;
}


int main(int argc, char* argv[])
{
Script s;
s.regFunction("ask", ask);
s.loadScript("test.lua");
s.runFunction("iMain");

std::cin.get();
return 0;
}
[/php]

[php]
#pragma once

#include
#include
#include "lua.hpp"
#pragma comment(lib, "lua5.1.lib")

class Script
{
private:
lua_State *luaState;

public:
Script();
Script(std::string scriptfile);
virtual ~Script();

bool loadScript(std::string scriptfile);

std::string getGlobalString(std::string name);
void setGlobalString(std::string name, std::string value);

double getGlobalNumber(std::string name);
void setGlobalNumber(std::string name, double value);

bool getGlobalBoolean(std::string name);
void setGlobalBoolean(std::string name, bool value);

void runFunction(std::string name);
bool regFunction(std::string name, lua_CFunction);
};

Script::~Script()
{
lua_close(luaState);
}

Script::Script()
{
typedef int (*lua_CFunction) (lua_State *luaState);
luaState = lua_open();
luaL_openlibs(luaState);
}

Script::Script(std::string scriptfile)
{
Script();
loadScript(scriptfile);
}

bool Script::loadScript(std::string scriptfile)
{
try {
luaL_dofile(luaState, scriptfile.c_str());
}
catch(...) {
return false;
}
return true;
}


std::string Script::getGlobalString(std::string name)
{
std::string value = "";
try {
lua_getglobal(luaState, name.c_str());
value = lua_tostring(luaState, -1);
lua_pop(luaState, 1);
}
catch(...) {
}
return value;
}

void Script::setGlobalString(std::string name, std::string value)
{
lua_pushstring(luaState, value.c_str());
lua_setglobal(luaState, name.c_str());
}

double Script::getGlobalNumber(std::string name)
{
double value = 0.0;
try {
lua_getglobal(luaState, name.c_str());
value = lua_tonumber(luaState, -1);
lua_pop(luaState, 1);
}
catch(...) {
}
return value;
}

void Script::setGlobalNumber(std::string name, double value)
{
lua_pushnumber(luaState, (int)value);
lua_setglobal(luaState, name.c_str());
}

bool Script::getGlobalBoolean(std::string name)
{
bool value = 0;
try {
lua_getglobal(luaState, name.c_str());
value = (bool) lua_toboolean(luaState, -1);
lua_pop(luaState, 1);
}
catch(...) {
}
return value;
}

void Script::setGlobalBoolean(std::string name, bool value)
{
lua_pushboolean(luaState, (int)value);
lua_setglobal(luaState, name.c_str());
}

void Script::runFunction(std::string name)
{
//call script function, 0 args, 0 retvals
lua_getglobal(luaState, name.c_str());
lua_call(luaState, 0, 0);
}

bool Script::regFunction(std::string name, lua_CFunction lFunc)
{
lua_register(luaState, name.c_str(), lFunc);
return true;
}
[/php]


[/quote]


Hello Kitty
vs
eMoStyLe



avatar
Hello EMO
EMO Team
EMO Team

Cinsiyet : Erkek
Burçlar : Yay
Yılan
Mesaj Sayısı : 935
Puan : 246193
Rep Puanı : 18
Doğum tarihi : 28/11/89
Kayıt tarihi : 21/07/09
Yaş : 27
Nerden : EMO WorlD
İş/Hobiler : RCE Student / Game Hacking / Learn Beginner C#,C++,Delphi
Lakap : EMO

Kullanıcı profilini gör http://emostyle.myforumpro.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz