EMO Style ForumPro - Hos Geldiniz
Giriş yap

Şifremi unuttum

Istatistikler
Toplam 202 kayıtlı kullanıcımız var
Son kaydolan kullanıcımız: AnthonyFurey3

Kullanıcılarımız toplam 1186 mesaj attılar bunda 862 konu
Tarıyıcı
 Kapı
 Indeks
 Üye Listesi
 Profil
 SSS
 Arama
Arama
 
 

Sonuç :
 


Rechercher çıkıntı araştırma

RSS akısı


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


Kimler hatta?
Toplam 2 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 2 Misafir

Yok

[ Bütün listeye bak ]


Sitede bugüne kadar en çok 92 kişi Paz Ağus. 28, 2016 6:58 am tarihinde online oldu.
En son konular
» İnternetten Para Kazandıran Oyun ! Ödeme Alt Limiti Yok ! DEV KONU
Cuma Ağus. 29, 2014 8:33 am tarafından Hello EMO

» goldenchase.net maden yaparak para kazanma
Cuma Ağus. 29, 2014 8:18 am tarafından Hello EMO

» etichal hacker görsel egitim seti
Çarş. Ağus. 06, 2014 4:57 am tarafından Hello EMO

» KO TBL Source C#
Ptsi Ara. 09, 2013 6:36 am tarafından Hello EMO

» x86 Registers
C.tesi Ağus. 24, 2013 5:02 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de WYD
Çarş. Tem. 10, 2013 7:25 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de CS Metodo²
Çarş. Tem. 10, 2013 7:23 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Aprendendo basico deASM OLLYDBG
Çarş. Tem. 10, 2013 7:22 am tarafından Hello EMO

» Basic C# DLL injector
Ptsi Tem. 08, 2013 7:48 am tarafından Hello EMO

Reklam

Memory Hacks

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Memory Hacks

Mesaj tarafından Hello EMO Bir C.tesi Ara. 11, 2010 4:08 am

[quote name='RiSiCO' timestamp='1208537126' post='9484']
Heres how to do memory hacks in a d3d.






With a d3d the memory is already hooked.So there is all kinds of ways to do mem editing. Heres some examples:



If you use Read and Write process memory you dont have to use findwindow(blah,blah);

Here is what you would do.

At the top of d3d8dev.cpp make a handle to somthing

Kod:
HANDLE Wrrk;  //<<<  you can name this whatever i chose Wrrk for this example


Then find Initialize()

in there add this



Kod:
Wrrk = GetCurrentProcess();


Call that in endscene too,to make sure we still have the current process.



Code:

Kod:
#define Spawn_Addie1 0x00000000  //<<<<<<define your address up top somewere with the HANDLE

Wrrk = GetCurrentProcess();

ReadProcessMemory(Wrrk,(LPVOID*)(DWORD)Spawn_Addie1,&v, sizeof(v), NULL);


now when you do ReadProcessMemory or WriteProcessMemory,we have our mem to read and write too.[/color]



Now that method works and all but what other options is there?

Well here is method 2 of writing to memory.






Kod:
#define Spawn_Addie1 0x00000000  //<<<<<<define your address up top somewere with the HANDLE

 

void Spawn()

{

long t=0;

unsigned long Protection;

  VirtualProtect((void*)Spawn_Addie1, sizeof(t), PAGE_READWRITE, &Protection);

  memcpy((void*)Spwan_Addie1, &t , sizeof(t));

 VirtualProtect((void*)Spawn_Addie1, sizeof(t), Protection, 0);

 VirtualProtect((void*)Spawn_Addie2, sizeof(t), PAGE_READWRITE, &Protection);

  memcpy((void*)Spwan_Addie2, &t , sizeof(t));

 VirtualProtect((void*)Spawn_Addie2, sizeof(t), Protection, 0);

}


That is how you do memory with memcpy and virtual protect.



To use this in hotkeys or menus






Kod:
////up top in globals bool your hack, bool means true or false///

bool H_Spawn;

 

/////in End Scene/////Do the hotkey and hack

    if( GetAsyncKeyState( VK_NUMPAD1)&1 )

H_Spawn = !H_Spawn;  ////this tells it on or off

if (H_Spawn)  ////if H_Spawn is true 

{

Spawn();  /// hack

}
[/quote]


Hello Kitty
vs
eMoStyLe




Hello EMO
EMO Team
EMO Team

Cinsiyet : Erkek
Burçlar : Yay
Yılan
Mesaj Sayısı : 935
Puan : 241393
Rep Puanı : 18
Doğum tarihi : 28/11/89
Kayıt tarihi : 21/07/09
Yaş : 27
Nerden : EMO WorlD
İş/Hobiler : RCE Student / Game Hacking / Learn Beginner C#,C++,Delphi
Lakap : EMO

Kullanıcı profilini gör http://emostyle.myforumpro.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz