EMO Style ForumPro - Hos Geldiniz
Giriş yap

Şifremi unuttum

Istatistikler
Toplam 203 kayıtlı kullanıcımız var
Son kaydolan kullanıcımız: posta59

Kullanıcılarımız toplam 1186 mesaj attılar bunda 862 konu
Tarıyıcı
 Kapı
 Indeks
 Üye Listesi
 Profil
 SSS
 Arama
Arama
 
 

Sonuç :
 


Rechercher çıkıntı araştırma

RSS akısı


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


Anahtar-kelime

Kimler hatta?
Toplam 5 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 5 Misafir :: 1 Arama motorları

Yok

[ Bütün listeye bak ]


Sitede bugüne kadar en çok 217 kişi C.tesi Tem. 29, 2017 1:46 am tarihinde online oldu.
En son konular
» İnternetten Para Kazandıran Oyun ! Ödeme Alt Limiti Yok ! DEV KONU
Cuma Ağus. 29, 2014 8:33 am tarafından Hello EMO

» goldenchase.net maden yaparak para kazanma
Cuma Ağus. 29, 2014 8:18 am tarafından Hello EMO

» etichal hacker görsel egitim seti
Çarş. Ağus. 06, 2014 4:57 am tarafından Hello EMO

» KO TBL Source C#
Ptsi Ara. 09, 2013 6:36 am tarafından Hello EMO

» x86 Registers
C.tesi Ağus. 24, 2013 5:02 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de WYD
Çarş. Tem. 10, 2013 7:25 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de CS Metodo²
Çarş. Tem. 10, 2013 7:23 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Aprendendo basico deASM OLLYDBG
Çarş. Tem. 10, 2013 7:22 am tarafından Hello EMO

» Basic C# DLL injector
Ptsi Tem. 08, 2013 7:48 am tarafından Hello EMO

Reklam

[Source] - Button Menu D3D9

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

[Source] - Button Menu D3D9

Mesaj tarafından Hello EMO Bir Cuma Ara. 10, 2010 3:04 am

Credits Stevepwns



I started with micros button struct and made this,

It can be a little laggy when you draw to many (more than 10 or 15) but it works pretty good and is easy to use.

I figured I'd share it and hope some can learn from it, its seems to be a good start.
use what ever text and rect render method your familiar with. I left mime for example code.

Credits to Micro and Me if you use this please



Enjoy:

//In Declerations::
//create your button

Kod:
struct Buttons
{
    int      num;
    char    *caption;
    int      x;
    int      y;
    int      w;
    int      h;
    bool    clicked;
    bool    mOver;

}; Buttons Button[20];

//In Initialize::
//call as such

Kod:
initbtn( 1, "option", 25, 100, 125, 20);

//Function your calling

Kod:
void initbtn(int bnum, char *bcaption, int bx, int by, int bw, int bh )
{
    Button[bnum].num      = bnum;
    Button[bnum].caption  = bcaption;
    Button[bnum].x        = bx;
    Button[bnum].y        = by;
    Button[bnum].w        = bw;
    Button[bnum].h        = bh;
    Button[bnum].clicked  = false;
}

//In End Scene::
//Call as such

Kod:
RenderButton( m_pD3Ddev, 1); //or create array to draw multiple buttons

//Function your calling

Kod:
void RenderButton( IDirect3DDevice9 *pD3Ddev, int butnum )
{
    int mw = Button[butnum].x + Button[butnum].w;
    int mh = Button[butnum].y + Button[butnum].h;
          //Defualt apperance
          drawguibox( Button[butnum].x, Button[butnum].y,  Button[butnum].w,  Button[butnum].h, 0, 0, 0, 255, 0, 0, 255, 100 );
          DrawText( Button[butnum].x + 15, Button[butnum].y + 3, Button[butnum].caption, 0, 0, 0);

        POINT cur;
        GetCursorPos( &cur );
       
          //if the mouse coords are
          //the same as the buttons coords
          if ( cur.x >= Button[butnum].x &&  cur.x <= mw && cur.y >= Button[butnum].y && cur.y <= mh )
          {
                  //draw with higher opacity
                  drawguibox( Button[butnum].x, Button[butnum].y,  Button[butnum].w,  Button[butnum].h, 255, 255, 255, 125, 0, 0, 255, 125 );
                  DrawText( Button[butnum].x + 15, Button[butnum].y + 3, Button[butnum].caption, 255, 0, 0);

                  //if mouse button is clicked
                  if ( GetAsyncKeyState( VK_LBUTTON ) &1 )
                  {               
                          //then the button has been clicked
                        Button[butnum].clicked = !Button[butnum].clicked;
                  }
          }

          if ( Button[butnum].clicked )
        {
                //the buttton has been clicked and the text
                //color changes to show its been clicked
              DrawText( Button[butnum].x + 15, Button[butnum].y + 3, Button[butnum].caption, 0, 255, 0);

          }












Hello Kitty
vs
eMoStyLe



avatar
Hello EMO
EMO Team
EMO Team

Cinsiyet : Erkek
Burçlar : Yay
Yılan
Mesaj Sayısı : 935
Puan : 256343
Rep Puanı : 18
Doğum tarihi : 28/11/89
Kayıt tarihi : 21/07/09
Yaş : 27
Nerden : EMO WorlD
İş/Hobiler : RCE Student / Game Hacking / Learn Beginner C#,C++,Delphi
Lakap : EMO

Kullanıcı profilini gör http://emostyle.myforumpro.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz