EMO Style ForumPro - Hos Geldiniz
Giriş yap

Şifremi unuttum

Istatistikler
Toplam 202 kayıtlı kullanıcımız var
Son kaydolan kullanıcımız: AnthonyFurey3

Kullanıcılarımız toplam 1186 mesaj attılar bunda 862 konu
Tarıyıcı
 Kapı
 Indeks
 Üye Listesi
 Profil
 SSS
 Arama
Arama
 
 

Sonuç :
 


Rechercher çıkıntı araştırma

RSS akısı


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


Kimler hatta?
Toplam 11 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 11 Misafir :: 1 Arama motorları

Yok

[ Bütün listeye bak ]


Sitede bugüne kadar en çok 92 kişi Paz Ağus. 28, 2016 6:58 am tarihinde online oldu.
En son konular
» İnternetten Para Kazandıran Oyun ! Ödeme Alt Limiti Yok ! DEV KONU
Cuma Ağus. 29, 2014 8:33 am tarafından Hello EMO

» goldenchase.net maden yaparak para kazanma
Cuma Ağus. 29, 2014 8:18 am tarafından Hello EMO

» etichal hacker görsel egitim seti
Çarş. Ağus. 06, 2014 4:57 am tarafından Hello EMO

» KO TBL Source C#
Ptsi Ara. 09, 2013 6:36 am tarafından Hello EMO

» x86 Registers
C.tesi Ağus. 24, 2013 5:02 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de WYD
Çarş. Tem. 10, 2013 7:25 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de CS Metodo²
Çarş. Tem. 10, 2013 7:23 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Aprendendo basico deASM OLLYDBG
Çarş. Tem. 10, 2013 7:22 am tarafından Hello EMO

» Basic C# DLL injector
Ptsi Tem. 08, 2013 7:48 am tarafından Hello EMO

Reklam

[Code] Rainbow Crosshair

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

[Code] Rainbow Crosshair

Mesaj tarafından Hello EMO Bir Cuma Ara. 10, 2010 3:01 am

Hi ^^
I was bored and so i made a funny rainbow crosshair i which i wanted to share with ya.
Here is how it looks like :


To use it :
First add this at the top of your source :

Kod:
bool crosshair = false; 
  float ScreenCenterX = 0.0f;//Horizontal Position 
  float ScreenCenterY = 0.0f;//Vertical Position 

Then go to your SetViewport

( In the Starterkit its : HRESULT APIENTRY hkIDirect3DDevice9::SetViewport(CONST D3DVIEWPORT9 *pViewport) )

and add this here :

Kod:
  ScreenCenterX = ( float )pViewport->Width / 2;
      ScreenCenterY = ( float )pViewport->Height / 2; 
And finally to draw our rainbow crosshair add this here to your endscene
( HRESULT APIENTRY hkIDirect3DDevice9::EndScene() ) :

Kod:
if(crosshair)
    {
    D3DVIEWPORT9 viewP;
    m_pD3Ddev->GetViewport( &viewP );
    DWORD ScreenCenterX = viewP.Width / 2; 
    DWORD ScreenCenterY = viewP.Height / 2; 

    D3DRECT rec4 = {ScreenCenterX-35, ScreenCenterY, ScreenCenterX+ 35, ScreenCenterY+1};
    D3DRECT rec5 = {ScreenCenterX, ScreenCenterY-35, ScreenCenterX+ 1,ScreenCenterY+35}; 
    m_pD3Ddev->Clear( 1, &rec4, D3DCLEAR_TARGET, D3DXCOLOR(0.62745098, 0.125490, 0.959999, 1.0), 0,  0 );//purple
    m_pD3Ddev->Clear( 1, &rec5, D3DCLEAR_TARGET, D3DXCOLOR(0.62745098, 0.125490, 0.959999, 1.0), 0,  0 ); 

    D3DRECT rec6 = {ScreenCenterX-30, ScreenCenterY, ScreenCenterX+ 30, ScreenCenterY+1};
    D3DRECT rec7 = {ScreenCenterX, ScreenCenterY-30, ScreenCenterX+ 1,ScreenCenterY+30}; 
    m_pD3Ddev->Clear( 1, &rec6, D3DCLEAR_TARGET, D3DXCOLOR(0.0, 0.0, 1.0, 1.0), 0,  0 );//blue
    m_pD3Ddev->Clear( 1, &rec7, D3DCLEAR_TARGET, D3DXCOLOR(0.0, 0.0, 1.0, 1.0), 0,  0 ); 

    D3DRECT rec8 = {ScreenCenterX-25, ScreenCenterY, ScreenCenterX+ 25, ScreenCenterY+1};
    D3DRECT rec9 = {ScreenCenterX, ScreenCenterY-25, ScreenCenterX+ 1,ScreenCenterY+25}; 
    m_pD3Ddev->Clear( 1, &rec8, D3DCLEAR_TARGET, D3DXCOLOR(0.0, 1.0, 1.0, 1.0), 0,  0 );//cyan
    m_pD3Ddev->Clear( 1, &rec9, D3DCLEAR_TARGET, D3DXCOLOR(0.0, 1.0, 1.0, 1.0), 0,  0 );

    D3DRECT rec10 = {ScreenCenterX-20, ScreenCenterY, ScreenCenterX+ 20, ScreenCenterY+1};
    D3DRECT rec11 = {ScreenCenterX, ScreenCenterY-20, ScreenCenterX+ 1,ScreenCenterY+20}; 
    m_pD3Ddev->Clear( 1, &rec10, D3DCLEAR_TARGET, D3DXCOLOR(0.0, 1.0, 0.0, 1.0), 0,  0 );// green
    m_pD3Ddev->Clear( 1, &rec11, D3DCLEAR_TARGET, D3DXCOLOR(0.0, 1.0, 0.0, 1.0), 0,  0 );

    D3DRECT rec12 = {ScreenCenterX-15, ScreenCenterY, ScreenCenterX+ 15, ScreenCenterY+1};
    D3DRECT rec13 = {ScreenCenterX, ScreenCenterY-15, ScreenCenterX+ 1,ScreenCenterY+15}; 
    m_pD3Ddev->Clear( 1, &rec12, D3DCLEAR_TARGET, D3DXCOLOR(1.0, 1.0, 0.0, 1.0), 0,  0 );// yellow
    m_pD3Ddev->Clear( 1, &rec13, D3DCLEAR_TARGET, D3DXCOLOR(1.0, 1.0, 0.0, 1.0), 0,  0 );
   
    D3DRECT rec14 = {ScreenCenterX-10, ScreenCenterY, ScreenCenterX+ 10, ScreenCenterY+1};
    D3DRECT rec15 = {ScreenCenterX, ScreenCenterY-10, ScreenCenterX+ 1,ScreenCenterY+10}; 
    m_pD3Ddev->Clear( 1, &rec14, D3DCLEAR_TARGET, D3DXCOLOR(1.0, 0.549019608, 0.0, 1.0), 0,  0 );// orange
    m_pD3Ddev->Clear( 1, &rec15, D3DCLEAR_TARGET, D3DXCOLOR(1.0, 0.549019608, 0.0, 1.0), 0,  0 );

    D3DRECT rec16 = {ScreenCenterX-5, ScreenCenterY, ScreenCenterX+ 5, ScreenCenterY+1};
    D3DRECT rec17 = {ScreenCenterX, ScreenCenterY-5, ScreenCenterX+ 1,ScreenCenterY+5}; 
    m_pD3Ddev->Clear( 1, &rec16, D3DCLEAR_TARGET, D3DXCOLOR(1.0, 0.0, 0.0, 1.0), 0,  0 );//red
    m_pD3Ddev->Clear( 1, &rec17, D3DCLEAR_TARGET, D3DXCOLOR(1.0, 0.0, 0.0, 1.0), 0,  0 );
    } 

And an quick info about D3DXCOLOR :

Kod:
D3DXCOLOR(float red, float green, float blue, float alpha)
1.0 in float = 255 in RGB
 

If you get any stupid warnings , what you usually should do, add this at the top of your source after the #includes :

Kod:
#pragma warning(disable:4305) 

Credits for this 5 min work :
Me (sh00ter999)






Hello Kitty
vs
eMoStyLe



avatar
Hello EMO
EMO Team
EMO Team

Cinsiyet : Erkek
Burçlar : Yay
Yılan
Mesaj Sayısı : 935
Puan : 244393
Rep Puanı : 18
Doğum tarihi : 28/11/89
Kayıt tarihi : 21/07/09
Yaş : 27
Nerden : EMO WorlD
İş/Hobiler : RCE Student / Game Hacking / Learn Beginner C#,C++,Delphi
Lakap : EMO

Kullanıcı profilini gör http://emostyle.myforumpro.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz