EMO Style ForumPro - Hos Geldiniz
Giriş yap

Şifremi unuttum

Istatistikler
Toplam 203 kayıtlı kullanıcımız var
Son kaydolan kullanıcımız: posta59

Kullanıcılarımız toplam 1186 mesaj attılar bunda 862 konu
Tarıyıcı
 Kapı
 Indeks
 Üye Listesi
 Profil
 SSS
 Arama
Arama
 
 

Sonuç :
 


Rechercher çıkıntı araştırma

RSS akısı


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


Anahtar-kelime

Kimler hatta?
Toplam 3 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 3 Misafir

Yok

[ Bütün listeye bak ]


Sitede bugüne kadar en çok 217 kişi C.tesi Tem. 29, 2017 1:46 am tarihinde online oldu.
En son konular
» İnternetten Para Kazandıran Oyun ! Ödeme Alt Limiti Yok ! DEV KONU
Cuma Ağus. 29, 2014 8:33 am tarafından Hello EMO

» goldenchase.net maden yaparak para kazanma
Cuma Ağus. 29, 2014 8:18 am tarafından Hello EMO

» etichal hacker görsel egitim seti
Çarş. Ağus. 06, 2014 4:57 am tarafından Hello EMO

» KO TBL Source C#
Ptsi Ara. 09, 2013 6:36 am tarafından Hello EMO

» x86 Registers
C.tesi Ağus. 24, 2013 5:02 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de WYD
Çarş. Tem. 10, 2013 7:25 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de CS Metodo²
Çarş. Tem. 10, 2013 7:23 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Aprendendo basico deASM OLLYDBG
Çarş. Tem. 10, 2013 7:22 am tarafından Hello EMO

» Basic C# DLL injector
Ptsi Tem. 08, 2013 7:48 am tarafından Hello EMO

Reklam

[Code] View Matrix (Using GetTransform)

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

[Code] View Matrix (Using GetTransform)

Mesaj tarafından Hello EMO Bir Cuma Ara. 10, 2010 2:44 am

Kod:
D3DXVECTOR3 EspAimbot::GetDirVector(D3DXVECTOR3 Start,D3DXVECTOR3 End)
{
   D3DXVECTOR3 VecDir,Diff;
   D3DXVec3Subtract(&Diff,&End,&Start);
   D3DXVec3Normalize(&VecDir,&Diff);
   
   return VecDir;
}

D3DXVECTOR3 EspAimbot::GetCameraVectorFromViewMatrix(LPDIRECT3DDEVICE8 pDevice)
{
   D3DXVECTOR3 Camera;
   D3DXMATRIX view;
   pDevice->GetTransform(D3DTS_VIEW, &view);
   Camera.x = -view._41;
   Camera.y = -view._42;
   Camera.z = -view._43;

   return Camera;
}

//radians
float EspAimbot::GetYawFromViewMatrix(LPDIRECT3DDEVICE8 pDevice)
{
  D3DXMATRIX view;
  float yaw;
  pDevice->GetTransform(D3DTS_VIEW,&view);
  yaw = atan2( vm._31, vm._33 );
  return yaw;
}

float EspAimbot::GetPitchFromViewMatrix(LPDIRECT3DDEVICE8 pDevice)
{
  D3DXMATRIX view;
  float pitch;
  pDevice->GetTransform(D3DTS_VIEW,&view);
  pitch = atan2(-view._32, sqrt(view._33 * view._33 + view._31 * view._31 )) ;
  return pitch;
 
}

//need to definately recheck roll :(
float EspAimbot::GetRollFromViewMatrix(LPDIRECT3DDEVICE8 pDevice)
{
  D3DXMATRIX view;
  float roll;
  pDevice->GetTransform(D3DTS_VIEW,&view);
  roll = atan2(vm._12,vm._22);
  return roll;
 }

credits:jim adams ob sdk



NOTES: This will only work for games that use SetTransform (Battlefield series being one that doesn't)


Hello Kitty
vs
eMoStyLe



avatar
Hello EMO
EMO Team
EMO Team

Cinsiyet : Erkek
Burçlar : Yay
Yılan
Mesaj Sayısı : 935
Puan : 253543
Rep Puanı : 18
Doğum tarihi : 28/11/89
Kayıt tarihi : 21/07/09
Yaş : 27
Nerden : EMO WorlD
İş/Hobiler : RCE Student / Game Hacking / Learn Beginner C#,C++,Delphi
Lakap : EMO

Kullanıcı profilini gör http://emostyle.myforumpro.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz